Politică retur
Scopul nostru la PrimalNutrition.ro este să ne asigurăm că fiecare client este 100% mulțumit de comanda sa. De aceea, oferim o garanție a satisfacției pentru fiecare produs achiziționat. Dacă nu sunteți mulțumit de produs, îl acceptăm înapoi cu plăcere.
Dreptul de retragere
Conform legislației, clientul poate notifica în scris sau telefonic intenția de a renunța la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
- Clientul suportă doar costurile de transport (tur/retur).
- Produsele returnate trebuie să fie în starea lor inițială, neutilizate și nedeteriorate.
- Produsele desigilate nu pot fi returnate din motive de igienă și protecție a sănătății.
Situații speciale (comenzi incomplete, produse deteriorate)
Dacă ați primit produse incomplete, deteriorate în timpul transportului sau a existat o eroare de livrare, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva situația fără costuri suplimentare pentru client.
Rambursare
Dacă sunt respectate condițiile de retur, rambursarea se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare, în conformitate cu legislația, în funcție de metoda de plată:
- Plăți online — rambursare în același cont.
- Plăți la livrare (ramburs) — este necesar să furnizați IBAN și SWIFT.
Cum inițiați returul
Pentru a începe procesul de returnare, vă rugăm să ne contactați prin una dintre metodele de mai jos și să trimiteți fotografii ale produselor (pentru identificare):
Produse nelivrate
Dacă un produs nu poate fi livrat și este returnat de curier, ne rezervăm dreptul de a reține contravaloarea taxei de transport și a taxei de retur.
